Geolocatie
Ik kan bij de instellingen van de Tado app bij geolocatie niet meer klikken op wifi detectie in huis en op woonlocatie. Hebben meerdere dit probleem? Of komt het door IOS 18? Mijn vriendin heb ik uitgenodigd en zij heeft problemen om tado toegang te geven bij locatie bij de iphone instellingen zelf. Waardoor geolocatie nu niet optimaal werkt.
0
Antwoorden
-
Ik heb dat probleem (Op Android en iOS) niet. Je moet wel "Includeer locatie apparaat" aan hebben staan.0
-
Ja deze staat aan. Heb ook net de nieuwste iphone.0
-
Hier precies hetzelfde probleem - iOS 18 op iPhone 16 Pro Max.
Ik hoopte met update 8.7 deze week dat het zou zijn opgelost. Helaas. Tado help ons!0 -
Wordt dit ook gelezen door Tado? Probleem is deels nog niet opgelost namelijk. Wifidetectie en woonlocatie werkt weer.
Dit is nog niet opgelost.
Mijn vriendin heb ik uitgenodigd en zij heeft problemen om tado toegang te geven bij locatie bij de iphone instellingen zelf. Waardoor geolocatie nu niet optimaal werkt.
Locatie is bij bij de instellingen helemaal verdwenen.0 -
"Wordt dit ook gelezen door Tado?"
Dat zou kunnen, maar dat is niet gegarandeerd. Als je wilt dat een concreet probleem wat je hebt bij Tado wordt opgepakt moet je dat via de chat op de website melden, niet hier in het gebruikersforum.
0 -
Oke bedankt voor je reactie!0