w.Intercom = i;Upgrade van V3+ naar X — tado° Community

Upgrade van V3+ naar X

TR3B0R
TR3B0R
2 oktober aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Ik maak de upgrade naar X, upgrade set bestaat uit de Bridge, Thermostaat en 6 radiator knoppen.

Om mijn gratis Life Time versie van Auto Assist mee te nemen heb ik de spullen via Tado gekocht.

De oude set ga ik verkopen.

Paar vragen, mbt een goede overgang van V3+ naar X.

1. Als ik mijn woning in de app verwijder worden dan ook alle apparaten los gekoppeld van mijn profiel? Zodat een koper de spullen in een eigen profiel kan toevoegen.

2. Kan ik ook alle apparaten stuk voor stuk verwijderen. En dan binnen de huidige woning profiel de Tado X koppelen.

3. Als ik de woning verwijder dan ben ik ook mijn verwarming profielen kwijt. Niet zo’n probleem. Maar ik hou al drie jaar de meterstanden van mijn gas verbruik bij in de app. Ben ik die dan ook kwijt als ik de hele woning uit de app verwijder?

Reacties

• Ik heb de upgrade net gedaan, met het verwijderen van de woning is alles weg uit de app, dus ook de historie.

• qmunity
    qmunity ✭✭✭

Ja, dat was bij mij ook, historie is weg.

Andere optie, nieuwe woning maken (met een andere email adres). Dan kan je nog terugkijken.

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Zou het anders zijn als je de apparaten verwijdert uit de woning, maar de woning handhaaft? Dat lijkt mij wel logisch.
  • qmunity
    qmunity ✭✭✭

Logisch wel en je kan het proberen.

Tado zegt dat de "woning" een versie nummer heeft en dus moet worden verwijdert:

https://support.tado.com/nl/articles/9263876-is-tado-x-compatibel-met-andere-tado-productlijnen

• Rob
    Rob Admin

Ja mijn ervaring is dat er een 'generatie' (X of V1 t/m V3+) aan een account hangt. De apparaten manueel verwijderen is dus geen oplossing. Je hebt echt een nieuw account nodig.