w.Intercom = i;Support slecht en warmtepomp besturing werkt niet — tado° Community

Support slecht en warmtepomp besturing werkt niet

De ondersteuning van tado is echt slecht of niet bestaand.

Ik wacht al sinds vrijdag op een reactie wand mijn warmtepomp verwarmt niet goed.

Ik kan tado X op dit moment alleen maar afraden voor all-electric warmtepompen.

Het werkt niet en tado lijkt ook niet geïnteresseerd om te helpen.

Getagd:

Reacties

• Rob
    Rob Admin

@qmunity

Wat hier mis gaat is dat je in contact bent met onze engineers, dus niet onze reguliere support. Die engineers hebben normaal gesproken helemaal geen contact met klanten, op uitzonderlijke gevallen na. Gevallen waar er iets fundamenteel mis is met de aansturing van een specifiek model ketel/wp, waar we de bug moeten zoeken en oplossen. Zoals jouw geval (=zeer geïnteresseerd om problemen op te lossen). Nu is de engineer waarmee je contact had afwezig, en jouw probleem ligt op zijn bordje. Waardoor het 'onzichtbaar' is voor anderen, tenzij ze actief op zoek gaan.

Nu is dit enkel een beschrijving van wat er gebeurd is, ik probeer het niet goed te praten. Uiteraard is, vooral bij dit soort gevallen, het zeer belangrijk dat we vlot reageren. Dat is hier duidelijk mis gegaan, en daarvoor kan ik enkel onze excuses aanbieden. Ik ga er direct achteraan. Ten eerste dat ze zo snel mogelijk contact met je opnemen, en ten tweede dat dit niet nog een keer gebeurt.

• qmunity
    qmunity ✭✭✭
    Hoi Rob, bedankt voor de uitleg en ik snap het (nu).

Helaas is/was het voor mij niet duidelijk dat mijn tegenover engineers waren en geen support.

Ik kijk uit naar en oplossing.
  • Rob
    Rob Admin

@qmunity

Of je nou contact hebt met onze reguliere support of niet zou natuurlijk niet uit moeten maken, je moet gewoon een antwoord krijgen. Zeker bij dit soort dringende vragen. Ik gaf die informatie enkel als achtergrond informatie, ook om aan te geven dat we het zeker serieus nemen :)

Als ik me niet vergis moet je nu een antwoord hebben.

• qmunity
    qmunity ✭✭✭
    Ja heb ik, hartelijk bedankt. Zou ik morgen proberen.