w.Intercom = i;bedrade thermostaat en slimme kraan tadoX — tado° Community

bedrade thermostaat en slimme kraan tadoX

Beste forum

Ik heb in 1 kamer een bedrade thermostaat en slimme kraan en in ander kamers slimme radiatorkranen.Als de radiator koud is is de temperatuur van de thermostaat en kraan gelijk, maar bij een warme radiator is er een verschil tussen kraan en thermostaat;Draait de kraan dan de toevoer naar de radiator toe? Ik heb voor beide hetzelfde programma ingesteld is dat ok?

Antwoorden

  • ps de bedrade thermostaat is ook van tadoX 😉

  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Je moet kraan en thermostaatvin 1 kamer plaatsen in de app (en dat is wat anders dan twee kamers met dezelfde naam).
    Daarna kun je thermostaat of slimme knop als meettoestel aanwijzen voor die kamer.
    Verwijder de knop (diens kamer verdwijnt automatisch) Voeg opnieuw toe, maar kies de kamer van de thermostaat uit de lijst, typ niet de kamernaam in, want dan maak je een nieuwe kamer met dezelfde naam (en dus 2 tegels in de app, je wil er maar 1)
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Je vraagt je af waarom die "bug" nog steeds niet is opgelost… het minste wat ze toch kunnen doen is het verbieden dat je twee kamers aanmaakt met dezelfde naam, en nog mooier zou zijn dat als je dezelfde naam tikt hij de spullen ook toevoegt aan dezelfde kamer….

    Maar ja, Tado programmeur(s)…

  • Ok dank Andreplusplus, de thermostaat als meettoestel aanwijzen doe je dat via kamers &

    Alvast bedankt

  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Ja Kamers en Instellingen en dan de Kamer aantikken (niet de knop of thermostaat)
  • dank alvast maar zie hier niets staan van meettoestel….

    Mss moet ik de thermostaat en kraan eens resetten en opnieuw instaleeren

    Alvast bedankt

  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Keuken bevat thermostaat, dat is dan het meettoestel. In de andere kamers is er niets re kiezen, zit maar 1 tado apparaat (dat dus meettoestel is)
  • Ok, alles werkt naar behoren! Dank voor de support