w.Intercom = i;Uitgenodigd voor andere woning.. kan niet meer in eigen woning komen — tado° Community

Uitgenodigd voor andere woning.. kan niet meer in eigen woning komen

Mijn vriendin nodigde mij uit in haar app voor haar woning om toegevoegd te worden. Dat werkte goed maar nu kan ik in de tado app mijn eigen woning niet meer in.

Ik ben opnieuw ingelogd in de tado app maar dan geeft hij aan dat er al een gebruiker met die email bestaat voor de woning.

Ik heb de app gereset. Helpt niet. Als ik op de website van tado inloggen krijg ik de zelfde foutmelding.

Het lijkt me toch raar dat als je al tado hebt je niet door een ander kan worden uitgenodigd om ook bij die woning te komen zonder dat je niet meer in je eigen woning kan komen.

Iemand een tip?

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Is een bekend probleem.

    2 woningen dat kan niet met Tado. En inderdaad, je kunt in de problemen komen.

  • Jammer dat je daar als gebruiker niet voor wordt beschermd. Je komt er pas achter als het te laat is. De app zou je toch even kunnen waarschuwen als je bij een andere huis gaat deelnemen dat je daarna niet meer bij je eigen woning kan.. klinkt niet meer van deze tijd...

    zal contact opnemen met de helpdesk lijkt me.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Inderdaad, dat is het beste… en zeg er meteen even bij dat je graag 2 woningen wilt kunnen bedienen vanuit 1 app. Dan kunnen ze tenminste niet zeggen dat niemand daar om heeft gevraagd…