w.Intercom = i;Thermostaat schakelt niet meer uit — tado° Community

Thermostaat schakelt niet meer uit

:'( Sinds gisteren schakelt de thermostaat niet meer uit ongeacht welke temperatuur. Heb de batterijen al gewisseld zonder resultaat. Is er nog iets wat ik kan doen ?

Antwoorden

• Rob
    Rob Admin
    8 november aangepast

@Janbruyere_63

Gisteren, om 18:44, is de configuratie van de thermostaat van 'living' veranderd. Waarschijnlijk omdat iemand in de app nieuwe installatie instructies voor die thermostaat gegenereerd heeft. Daarbij zijn, vermoedelijk, in de app keuzes gemaakt die niet bij het aansturen van je ketel passen. Dit resulteerde in een aangepaste configuratie die blijkbaar onjuist was voor jouw verwarmingsinstallatie, met het onbeperkt verwarmen als resultaat.

Vandaag, 14:31, is die thermostaat verwijderd uit de app en vlot daarna weer toegevoegd. Dit heeft de aangepaste configuratie gereset naar de default configuratie van de thermostaat. De default thermostaat configuratie (relais) is de configuratie die je ook voor gisteravond al had. Ik vermoed dat hiermee het probleem ook weer is opgelost.

• Top, bedankt voor de uitleg. Alleen dat van gisteren was bizar, toen was wel het internet weg
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

En toen ben je er aan gaan rommelen? Of is dit geheel buiten je medeweten gebeurd?

Want in dat geval zou ik wel het wachtwoord aanpassen want dat weet kennelijk iemand anders. Dat kan voorkomen als je hetzelfde e-mail adres en wachtwoord op meerdere sites gebruikt.