Tijdblok klopt niet
Tijdblok problemen. ik stel in 16 graden en controleer de instelling en daar geeft hij 0,6 graden aan. Wat is de oorzaak?
0
Beste Antwoorden
-
Contact opgenomen met Tado, kreeg het volgende bericht:
Het blijkt een BUG te zijn in ons systeem. Wel netjes van Tado dat ze dat vermelden. Het zou nog wel een tijdje kunnen duren voor het opgelost is.0 -
Het is een bug die bij ons bekend is. Er word aan gewerkt om dit zsm op te lossen.
0
Antwoorden
-
Heb sinds 18 uur hetzelfde probleem. Doet zich voor op IPhone niet op IPad.
Heb van alles geprobeerd. App weggegooid en opnieuw geïnstalleerd en modem uitgetrokken. Echter alles zonder resultaat.
0 -
Dankjewel dacht echt dat ik de enigste was met dit probleem. Ik heb Tado op een telefoon Motorola en op 0ne 1 telefoon beiden Android. Beiden problemen0
-
Pak je computer erbij en log in op https://app.tado.com dan kun je het ook instellen.
0 -
Dankjewel Rob ga ik proberen0
-
Geprobeerd op pc, eerst op chrome daarna op Edge beiden foutmelding zelfde als op de telefoon!!0
-
Tijdsblok op app iPad nu hetzelfde probleem.
Wel zie ik dat instelling op thermostaat wel functioneert
Het probleem met de tijdsblok doet zich bij mij voor bij de slimme thermostaat knoppen
0 -
Oke Hein, dat ga ik daar morgen mee aan de gang. Ik laat het je weten of het gelukt is. Ik start de knop opnieuw op.0
-
Eke Succes! Ben benieuwd
0 -
Dit bericht heb ik ook gehad!!0
-
Ik heb vanmorgen de knop helemaal uit het systeem gehaald, en opnieuw ingelezen en geprogrammeerd. Het zelfde probleem zit er nog steeds in.Bij het programmeren liep het systeem compleet vast en kon ik niets meer programmeren. Dit heb ik een paar keer gehad.
Hij liep meestal vast als ik de tijd 06.00 invoerde, toen heb ik na de volgende vastloper geprogrammeerd op 06.05 uur toen kon ik verder. Maar de controle temperatuur is anders dan de geprogrammeerde temperatuur. Ik zou graag verder geholpen willen worden.0 -
Verstuurt naar roko van Tado0
-
Had ook al contact met Tado opgenomen
Kreeg deze opmerking na contact met hun;
Wij zijn op de hoogte van het probleem en werken op dit moment aan een oplossing.
U kunt de web app nog steeds gebruiken om uw tado° aan te sturen of uw verwarming/koeling handmatig op de apparaten aanpassen totdat het probleem is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.0 -
Opgelost
. Door Tado geïnformeerd
0 -
Klopt Hein bij mij werkt ook alles weer normaal!0