w.Intercom = i;Radiatorknoppen in andere ruimtes dan de slimme thermostaat — tado° Community

Radiatorknoppen in andere ruimtes dan de slimme thermostaat

Ik heb een slimme thermostaat en 2 radiatorknoppen.

De slimme thermostaat hangt in de living. De radiatoren in de living hebben analoge knoppen die steeds open staan.

De Tado radiatorknoppen zijn gemonteerd op radiatoren in 2 verschillende slaapkamers.

Ik zou graag hebben dat de kamers maar mee opwarmen als de slimme thermostaat in de living aangeeft dat de living moet opwarmen en dan dus de verwarmingsketel aan zet.

Nu is het zo dat als een kamer aangeeft dat het niet warm genoeg is, deze ervoor zorgt dat de slimme thermostaat de ketel aan zet, ook al is het in de living warm genoeg.

Dit zorgt ervoor dat het na een tijdje véél te warm wordt in de living.

Kan er nergens ingesteld worden dat de ketel enkel aan moet als de living dit nodig heeft?

Beste Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    17 november aangepast Antwoord ✓

Ja dan moet je in die slaapkamers de configuratie van de zoneregelaar weghalen (op "geen" zetten dacht ik).

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    17 november aangepast Antwoord ✓
    Inderdaad instellen op "Geen regelaar (onafhankelijk)".
    De beste oplossing is natuurlijk ook knoppen in de living plaatsen.

https://support.tado.com/nl/articles/3387257-moet-ik-slimme-radiatorknoppen-toepassen-in-de-kamer-waarin-ik-al-een-slimme-thermostaat-of-draadloze-temperatuursensor-geinstalleerd-heb

Antwoorden