w.Intercom = i;Draadloze temperatuursensor heeft extra optie "apparaat koppelen" — tado° Community

Draadloze temperatuursensor heeft extra optie "apparaat koppelen"

Ik heb mij hele huis met Tado x ingericht en het werkt prima. Voor een aantal kamers heb ik een draadloze temperatuur sensor gekocht en ook die werken prima.

Nu heb ik vandaag nog een draadloze temperatuursensor toegevoegd aan een ruimte die een extra optie heeft "apparaat koppelen" (het zit onderaan bij de apparaat instellingen). Alle andere temeratuursensoren hebben die optie niet. Overigens werkt het wel verder goed.

Omdat ik dacht dat hij misschien geen verbinding had met mijn Tado matter bridge X heb ik de temperatuursensor al een keer verwijderd en een fabrieksreset gegeven en toen weer toegevoegd maar dat veranderde niets.

Weet iemand of dit normaal is ?

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Ik moet speculeren want ik heb zelf geen X, maar een draadloze tempsensor is eigenlijk hetzelfde apparaat als een thermostaat. En op een thermostaat sluit je normaliter de warmtebron of een zoneklep aan. Ik vermoed dat dat het is, en je dit in jouw geval kunt negeren.
  • Hoi Andreplusplus, bedankt voor het antwoord, maar ik vraag mij af waarom alle andere draadloze temperatuursensoren dan niet die optie hebben.

Ik heb één bedraade temperatuursensor die inderdaad de zonezoneregelaar is waar ketel mee aangestuurd wordt, maar alle andere draadloze temperatuursensoren zijn op dezelfde manier geinstalleerd en hebben die extra optie niet.

• Hey,

Apparaat koppelen wil zeggen dat je deze aan externe apps kan koppelen, bv Google home.

Mvg