Communicatie tussen ketel en Tado x
Zonet de Tado X geïnstalleerd. Alles gevolgd zoals het schema verlegen van de helpdesk. Nu blijkt dat de ketel blijft verwarmen. Tado thermostaat ingesteld op 20 graden en de ketel blijft verwarmen. Ondersteunden 24 graden.
0
Beste Antwoord
-
Ik doe dit vrijwillig en besteed mijn tijd het liefst aan nuttige bijdragen ipv verwijderen van topics/artikelen en het dan weer uitleggen aan de poster.
Liever beperk je jezelf een beetje tot nuttige antwoorden, @Rob2 , want daar zit ook nogal wat ruis tussen 🤔😉1
Antwoorden
-
Dan heb je toch ergens een fout gemaakt…
0 -
Dat is wel duidelijk. Maar welke is mij de vraag. Alle stappen nog eens overlopen. Maar kan niets vinden. Ondertussen vraag gesteld aan Tado. Zal wel een paar dagen duren voor ik antwoord krijg. Voorlopig dan maar de radiatoren manueel bedienen want zo worden wel erg heet.0
-
Wij, als medegebruikers, willen best helpen, maar met alleen de melding "hij doet het niet" kunnen we niet zo veel.
Je zult dus meer informatie moeten geven...0 -
Probleem werd perfect geregeld door de Tado Helpdesk. Ik had de ketel op de thermostaat op de aan/uit klemmen aangesloten. Mijn fout. Werkt nu wel.
0 -
Ik ben tenminste nog zo eerlijk om dat te melden dat het mijn fout is.
0 -
Inderdaad! Dat is te prijzen.
Alleen staan er altijd zoveel van dit soort topics in het forum dat de nieuwkomers de topics met nuttige informatie niet meer zien staan, vandaar mijn suggestie.
(er gaan weken voorbij dat er wel 10-20 van die "ik heb alles goed gedaan maar toch werkt het niet" topics zijn…)
1