w.Intercom = i;Hoe Tado thermostaat instellen op moduleren? — tado° Community

Hoe Tado thermostaat instellen op moduleren?

Vero020
Vero020
2 december aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Oude thermostaat en ketel zijn nu aan/uit.

De ketel (Remeha Tzerra Ace 28C) zou volgens de handleiding niet aangepast hoeven en automatisch detecteren of een thermostaat modulerend werkt.

Installatie van de thermostaat via de app noemt geen protocollen/instellen hiervan. Ik kan ook nergens een overzicht of handleiding vinden.

Ik heb in andere topics hier gevonden hoe ik in het installatie menu op de thermostaat kom. Maar hoe kies ik nu het juiste protocol? Er zijn er zoveel... En ik zie geen "OT" bijvoorbeeld.

Of gaat het automatisch goed.

De ketelhandleiding noemt OpenTherm of OpenTherm Smart Power.
Getagd:

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Het gemakkelijst is om de installatie te doen via https://tado.com/start en daarbij opgeven dat je een Honeywell Round Modulation T87M thermostaat hebt die je wilt vervangen door je Tado.

• Vero020
    Vero020
    3 december aangepast
    Dank je.

Ik vond gister kaat nog D01 voor Open Therm en heb dat ingesteld maar er kwamen nog veel meer waardes voorbij die ik moest accorderen voordat het werd opgeslagen. :astonished:

Jouw suggestie had ik al wel via de app geprobeerd; niks over het instellen van programma's. Gaat je link ook naar de app?
  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Ja, de app stelt e.e.a. voor je in op.basis van ketel en thermostaat die je opgeeft. Je hoeft je dan niet meer druk te maken over codes etc.
  • Ah dus hij kiest dan op de achtergrond de programma's/instellingen als ik de Honeywell Round Modulerend had gekozen.

Ok thx.