Bereikbaarheid chatbot en hoe terug naar 'hoofdmenu'
Goedemiddag.
Ik heb een vraag voor de helpdesk en probeer dit via de chat / berichten. Staat al uren op ongezien
Daar staat een 'oude draad' nog in en ik kan mijn vraag alleen maar onder dat oude gesprek zetten. (Die draad is overigens overgenomen van de bot door een medewerker en daarna door meerdere verschillende medewerkers overgenomen). Er wordt al uren niet op gereageerd, staat dus op 'Nog niet gezien'. Bellen kan alleen voor noodgevallen als je geen verwarming hebt. Wat een armoede, sorry dat ik het zeg.
Is er een manier om in de bot dit oude gesprek te verlaten en naar een soort begin of hoofdmenu te gaan? ik kan dat nergens vinden. Wellicht is dat nl de oplossing, dat ik een nieuwe vraag begin, want uren mijn vraag niet eens lezen vind ik redelijk onacceptabel. Ik zit dus eigenlijk vast.
Beste Antwoord
-
Ik klik gewoon op die oranje 'spreekwolkjes' rechtsonderaan. Ik zie dan mijn oude berichten (42 wk geleden) opgevouwen. Dan klik ik middenonder op Berichten, en dan is er een knop Stuur ons een bericht. Netjes een melding "We zijn morgen weer online
ℹ️ Onze antwoordtijden zijn langzamer dan normaal door een grote hoeveelheid vragen. We vragen om uw geduld."
Je hoeft niet naar een hoofdmenu of zo,
Je kunt gewoon een nieuw bericht maken. Het vervolg gaat vaak via e-mail.
Enne, je hebt eenmalig spullen gekocht (plus evt een abo op extra diensten), hoezo verwacht je dan gratis support? Ik vind het geweldig dat tado een vrij toegankelijke support desk heeft, die in het stookseizoen wordt uitgebreid omdat er dan veel meer vragen zijn.0
Antwoorden
-
Beste Andre
Dank voor je antwoord.
Als ik de stappen volg op mijn desktop en ik druk midden onder op Berichten dan zie ik nog steeds bovenin mijn ouder bericht opgevouwen. Ik zie helaas geen knop 'Stuur ons een bericht' en ook geen melding. Op mijn mobiel zie ik dat wel, maar daar zie ik mijn oude bericht juist weer niet ..
Ik heb inderdaad eenmalig een product gekocht. Ik verwacht dan wel een goed werkend product. Ik ben daar echter niet blij mee. Of er klopt iets niet aan het product, of het product is niet naar verwachting. Dan kan ik als klant verwachten daar met dat bedrijf over in gesprek te gaan om het op te lossen, zonder daar voor te betalen.0 -
Maar support is toch bereikbaar? Alleen niet stante pede, maar in een winkel.sta je ook wel eens in de rij...0