Gasverbruik ondanks afwezigheid
Iemand antwoord op de vraag hoe ik gasverbruik kan hebben ondanks dat Geolocatie staat ingesteld, we beiden afwezig waren va 07:00hr, en dit op alle "tegels" in de App actief staat ?
Reacties
-
gevraagde temperatuur is nog steeds hoger dan gemeten temperatuur. Bij afwezig tab van elke kamer ingesteld.
Wat zie je in de tado grafieken?0 -
klopt, gewenste temperatuur was/is nog niet gehaald. Blijft eea dan toch doorverwarmen ? Dacht dat alles uitging als iedereen buiten de ingestelde zone rondom de woning kwam.En welke grafieken bedoel je van Tado ? Denk dat er een leermomenten aankomt voor mij….😁 ?
0 -
Klik op de tegel van een kamer. Rechtsboven heb je een kalender pictogram, daar stel je de schema's in. Dat zijn 2 tabbladen: aanwezig/thuismodus en de afwezigheidstemperatuur. Ik neem aan dat je die wel hebt gevonden.
Op een computer/via de website is dat het enige pictogram. Maat op tablet of telefoon in de app zit er nog een pictogram met grafiek naast.
Klik daar maar op, dan zie je de grafiek van vandaag. Met de iconen rechts kun je informatie aan en uitzetten (in de grafiek).
Door te swipen kun je door de tijd wandelen.0 -
Gevonden, leermoment heeft gewerkt. Nu snap ik alleen nog niet waarom de afwezigheid modus niet aan is gegaan. Of moet je deze toch zelf uitzetten en dan weer automatisch om de Cv aan te laten gaan bij betreden van fictieve cirkel
Vochtigheid klopt, onze luchtbevochtiger zet ik aan bij thuiskomst.
0 -
Update: er blijkt gewoon iemand thuisgeweest te zijn tot ca 14:00hr 😵💫Alles heeft dus gewerkt zoals zou moeten. Wel bedankt voor het leermoment mbt de grafieken, geeft goed beeld hoe lang opwarmen duurt en of bijv CV temp en/of pompsnelheid en/of aantal bijgesteld moet gaan worden
1