w.Intercom = i;Wanneer is de helpdesk open??? — tado° Community

Wanneer is de helpdesk open???

Vero020
Vero020
23 december aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Zaterdag was het "morgen".
Zondag was het wéér "morgen".
Maandagochtend (vandaag) was het "30 minuten".
Nu is het "binnen twee dagen".....

😓

Ontzettend frustrerend dat je niks kunt en niet weet wanneer wel.

Geen handleiding te vinden waar dit in staat. Geen chat. Geen telefoon. Met alle respect en dankbaarheid voor de vrijwilligers hier die iedereen helpen; óók hier geen informatie over mijn probleem. Er zijn weinig bedrijven zó ontoegankelijk als Tado, zeg.
Getagd:

Reacties

• Helpdesk is absolute ramp! Het probleem met onze slimme thermostaat sleept al aan sinds half oktober. We zijn ondertussen wel zes weken van huis geweest en hebben dan ons moeten behelpen maar we zijn al drie weken terug. Ze snappen of willen het probleem niet snappen. We hebben twee aparte circuits. Het ene wordt aangestuurd door de slimme thermostaat het andere door een andere thermostaat. Dit systeem werkte ook vorig jaar perfect. Maar in oktober ging de slimme thermostaat offline, dit is redelijk vlug verholpen door de helpdesk waarvoor ik ze zeer dankbaar was. Maar sindsdien slaagt de thermostaat tilt en blijft tilt slagen. Telkens opnieuw moet ik het probleem uitleggen en nog eens en nog eens en nog eens testen. Ik heb gevraagd om nu eindelijk vervanging te sturen. Dit zou toch veel eenvoudiger zijn moesten we telefonisch contact om miscommunicaties op te lossen bij een complex probleem. Ik ga dit probleem zeker aankaarten bij tEST-AANKOOP.
  • Wat naar zeg 😢 Dank je voor t delen.