Geolocatie instellen voor 2 personen
IK wil dat Geolocatie pas gaat werken als zowel mijn voruw als ik het huis hebben verlaten. We hebben allebei exact dezelfde smartphone en voor zover ik kan zien staan alle instellingen voor locatie op beide smartphones ook exact hetzelfde. We gebruiken beiden de TADO App op de smartphone. Als ik nu in TADO kijk, geeft de TADO App voor mijn telefoon wel aan dat de locatie bekend is, terwijl hij voor de telefoon van mijn vrouw aangeeft dat er geen locatie gegevens zijn. Mijn telefoon was wel als 1ste toegevoegd aan TADO. Hoe krijg ik het voor elkaar dat Geolocatie pas gaat werken als beide telefoons het huis hebben verlaten? Andere vraag die tot hetzelfde resultaat moet leiden: Hoe krijg ik TADO zover dat hij wel de locatie gegevens doorkrijgt van de telefoon van mijn vrouw?
Antwoorden
-
Toevoeging: Als ik binnen de TADO App naar mensen ga en op mijn account en telefoon klik staat locatie gebaseerde controle op AAN en als ik op het account en telefoon van mijn vrouw klik staat Locatie gebaseerde controle op UIT. Hoe kan ik dit laatste veranderen in AAN?
0