w.Intercom = i;Tado thermosstaat reageert niet meer naar ketel — tado° Community

Tado thermosstaat reageert niet meer naar ketel

Sinds een week communiceert mijn Tado thermosstaat niet meer met de ketel.

In eerste instantie een cv monteur laten komen omdat ook de warmwatervoorziening niet meer werkte. Het begon de afgelopen week met kuren dat de geolocatie niet meer werkte ineens meldingen van open raam detectie ontving en de schema's niet meer volgens instelling werkten. "s nachts wakker worden omdat de thermostaat nog op 20 graden staat…Sinds gister of vandaag kwam hierbij dat het warmwaterkraantje ineens verdwenen is uit mijn lijst met kamers. Met in de loop van de ochtend het gevolg dat niets meer werkt…Ik kan de kamers instellen op temperatuur wat ik wil, mijn ketel slaat niet aan.

Het apparaat functioneerde altijd prima, vanaf januari 2024. Ik heb ook al een reset geprobeerd met app en verwijderen van de kamers en apparaten, zonder succes.

Vandaag op advies van de cv monteur mijn oude thermosstaat direct aan de ketel gemonteerd, dit werkte wel, bij ophogen van temperatuur slaat de ketel nu wel aan. Daarna dus alles gedemonteerd en mijn oude thermostaat maar weer opgehangen op de plek van de tado…. Hier werkt hij ook

Ik lees veel soortgelijke problemen maar niet exact hetzelfde, iemand tips?

Antwoorden