w.Intercom = i;Installatie van Honeywell T87G2014 naar Tado V3+ — tado° Community

Installatie van Honeywell T87G2014 naar Tado V3+

Hallo allen,

Onlangs heb ik mijn honeywell thermostaat vervangen door tado V3+, en we hebben problemen gehad waarbij de verwarming de bovengrens (19°C) overschreed. Ik heb al 2 van de Slimme Radiatorknoppen moeten verwijderen omdat de temperatuur in de kamers veel te warm wordt.

Ik heb geprobeerd aan de agent uit te leggen dat de instructies me niet hielpen met wat NO, NC en COM is, en het antwoord van de agent blijft hangen bij het steeds opnieuw doorlopen van de installatie omdat de agent zegt dat mijn Tado niet op die manier is aangesloten (zonder verdere informatie of begeleiding te geven)

Bijgevoegd was de honeywell installatie, en mijn vraag is: waar moeten de kabels in de Tado Smart Thermostat?

Ter informatie: Ik heb een Intergas Kompakt HRE ketel

Getagd:

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

"Onlangs heb ik mijn honeywell thermostaat vervangen"

Wat voor Honeywell thermostaat PRECIES?

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ok dat is een aan/uit thermostaat. Dan is aansluiting op NO en COM juist.

Maar dan nog moet je wel de installatieprocedure tado.com/start doorlopen want alleen aansluiten is niet voldoende!

Je zou hem ook als OpenTherm aan kunnen sluiten dan moet je bij de installatieprocedure de Honeywell T87M round modulation opgeven (bijna hetzelfde type maar modulation).