w.Intercom = i;Thermostaat X — tado° Community

Thermostaat X

Mijn zoon gebruikt de V3. Als hij met de app de temperatuur veranderd zie je dat (tijdelijk) op de thermostaat.

Ik heb sinds kort de thermostaat X en zie niet de temperatuur (tijdelijk) zoals bij de V3.

Is dit normaal bij de X?

Antwoorden

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Ja klopt, dat werkt niet bij X helaas
  • Sowee, snel zeg.

Idd jammer, hoef dus niet verder te stoeien. Bedankt.

• Is de verwachting dat dit wel weer gaat terugkeren, ik vindt dit namelijk wel een feature die gewenst is.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ze zeiden ooit van wel, er werd naar zeggen nog gewerkt aan het afmaken van de software voor Tado X, maar dat is al weer maanden geleden ondertussen dus reken er niet te veel op.

• Hmm we houden hoop dan maar gelukkig heb ik de "oude" v3 nog liggen dus misschien keer ik wel terug naar deze. De X mist in mijn optiek nog te veel dingen die de vorige wel kon.
    -Display feedback van wijzigingen in de app of smarthome app.
    -Warmwater sturing via smarthome en ook geen schema mogelijkheid.
    -Aanvangs-/voorverwarming zodat huis warm is op tijd.
    -Matter is ook niet compleet wbt sturing.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Tja men had op een gegeven moment de hardware voor de Tado X af maar er werd nog gewerkt aan de software, toen is er besloten de boel vast te gaan verkopen en ondertussen de software af te maken.

Nou doen dat wel meer merken, maar uiteindelijk doen ze dan wel wat ze beloofd hadden. Ik denk echter dat er bij Tado een groot tekort aan software ontwikkel capaciteit is en men alleen nog maar gewerkt heeft aan de vele soms mysterieuze bugs die er gemeld werden in de ketel aansturing, en al die gimmicks lekker heeft laten zitten.

• slecht hoor, wel verkopen natuurlijk. Ik ga de boel terugsturen en stap over (naar Nest?)

En vanuit Tado (bijv chat…) wijst men naar Google en deze wijzen naar Tado….

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ik ga binnenkort ook overstappen naar iets anders. Er zit NUL ontwikkeling in Tado, en de directie is een stel psychopaten…

(zie de "marketing test" van afgelopen week)

• Douwe
    Kijk uit wat je koopt. Ondanks alle kritiek die wij op Tado hebben, schijnt het toch 1 van de betere systemen te zijn.
  • Niet mee eens, doet niet wat ze beloven. Werkt met Google....., dus niet
  • Douwe

Als dat het allerbelangrijkste is wat je van je verwarmingssysteem verwacht, tja…