w.Intercom = i;Tado V3 Slimme Airco bediening krijg ik niet meer online — tado° Community

Tado V3 Slimme Airco bediening krijg ik niet meer online

Morgen allemaal,

Ik heb hier een uitgebreide Tado Setup. Met 5 slimme airco bedieningen. Nu is de stroom er even afgeweest bij een van de bedieningen en als ik hem er weer in steel dan krijg ik error E02. Dus geen Wifi. Ik heb het apparaat verwijderd en een reset gedaan. Nu start hij op met 6400. Dat zal de unieke code zijn van het wifi netwerk dat hij aanmaakt. Echter ik krijg heb niet meer toegevoegd. Ik verbind met TADO6400 en dan opent Homekit (ik gebruik geen homekit en wil dat ook niet) en dan moet je in Homekit de code scannen op de achterzijde. En dan blijft de boel hangen. De app op de telefoon blijft zeggen 'verbinden'. Na een paar minuten zegt de app 'Apparaat niet gevonden'.

Wat doe ik fout. Volgens mij heb ik alle andere apparaten zonder Homekit gekoppeld maar dat lijkt niet te kunnen………..

Antwoorden

• nou voor de record. Na dagen mailen met Tado geen oplossing. De Tado app laat mij eerst het apparaat scannen en vervolgens moet je naar Homekit. En dat wil ik niet maar het werkt ook niet.

Uiteindelijk de Android instructie gevolgd. Verbonden met TADOXXXX netwerk en dan naar http://192.168.1.1 en daar handmatig wifi naam en ww ingevuld. En voilà online en werken……….

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Dit is gewoon "een test" van Tado: jou incorrecte instructies geven en kijken of je er dan toch nog uitkomt, of dat je op een gegeven moment zegt dat je wel wilt betalen voor correcte informatie.