w.Intercom = i;Na handmatig terug naar schema — tado° Community

Na handmatig terug naar schema

Als ik in de app de temperatuur handmatig verander kan ik hem zo instellen dat hij daarna weer terug gaat naar het schema.
Als ik op een knop de temperatuur instel kan dat niet.
Daarmee wordt de kracht van het schema ondermijnd. Nu moet ik 's avonds checken of niet iemand aan de knoppen gezeten heeft. Slechte zaak. Graag zag ik dat na handmatige bediening op een knop het schema weer automatisch opgepakt kan worden
Getagd:
1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Dat kan wel. En dat is ook al vaak uitgelegd hier.

• Tsja Rob, dit helpt niet, leg svp het uit, of verwijs naar de uitleg, of reageer niet
  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Pfff, kijk zelf ook even heh?
    Maar goed, op een goudschaaltje:
    https://support.tado.com/nl/articles/3405564-kan-ik-mijn-verwarming-of-koeling-handmatig-instellen-op-mijn-apparaten-hoe-lang-blijft-deze-handmatige-wijziging-actief

Alstu, geen dank.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Jan.. je komt zelf met een negatief verhaal, je weet al dat het niet kan, dat het een slechte zaak is, dat de kracht ondermijnd wordt, maar als je terug krijgt dat het wel kan en dus even zou moeten zoeken dan komt je dat ook weer niet uit.

Denk er aan: dit is geen support site met Tado medewerkers. Tado medewerkers doen liever een "test" om te kijken of je wilt betalen voor hun diensten. De mensen hier zijn allemaal onbetaalde belangeloze vrijwilligers die mensen zoals jij proberen te helpen. Dus niet raar opkijken als je een kortaf antwoord krijgt als je zelf geen poot uitsteekt.