w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Thermostaat / radiatoren / vloerverwarming — tado° Community

Thermostaat / radiatoren / vloerverwarming

Ik begrijp niet helemaal wat ik precies nodig heb kan iemand mij simpel uitleggen wat ik nodig heb.

Vloerverwarming begane grond
Eerste verdieping radiatoren

Ik wil beneden en boven apart kunnen regelen. Als beneden op temperatuur is boven nog even door stookt tot boven op de juiste temperatuur is.

1e verdieping slimme radiator knoppen

Moet ik nu de slimme thermostaat naast de verdeler monteren en aansluiten op een nog te monteren tweewegklep?

En dan iplv de slimme thermostaat in woonkamer een draadloze temperatuur sensor?

En welke onderdelen heb ik nog meer nodig?

Antwoorden

• Hallo @Aquadental

Aangezien nog niemand heeft geantwoord, zou ik je aanraden om contact op te nemen met de tado°-ondersteuning via de chat. Om direct met een medewerker te spreken, selecteer ‘praat met een persoon’ wanneer daarom wordt gevraagd. Je kunt al deze vragen stellen en zij zullen je een lijst geven met de apparaten die je nodig hebt.

Als je je set-up verder wilt bespreken met de community, is het handig om je keteltype te vermelden. Verschillende tado°-apparaten werken namelijk het beste met relay-, bus- of opentherm-protocollen) 😉