w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Cv reageerd niet op alle ruimtes — tado° Community

Cv reageerd niet op alle ruimtes

JenW
JenW ✭✭
24 February aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Hi,

Ik heb een naar mijn idee vreemd probleem.
Op mijn cv zijn geen storingen te zien maar wanneer mijn radiatoren warmte vragen zonder vloerverwarming die aan staat dan lijkt het alsof er geen opdracht naar mijn cv gaat voor verbranding terwijl alles wel vol aan staat.
Pas als mijn vloerverwarming aan staat gaat de cv branden. Dit probleem lijkt sinds gisteren aanwezig (toen lag alles eruit maar nadat de bridge er kort tussenuit is geweest starte alles weer op.

Punt is. Wanneer ik de zolder verwarm MOET de woonkamer dus ook aan staan. Dit is toch gek?!

Aan ons systeem is er niks veranderd en ook in de tado app zie ik geen rare dingen. Alle firmware versies zijn up-to-date en hebben stroom of batterijen. Het enige dat ik me kan voorstellen is de aansturing door de tado app die niet klopt. Ik kan mij immers niet voorstellen waarom hij niet aan slaat wanneer er een andere ruimte warmte vraagt tenzij de vloerverwarming aan staat.

Iemand/tado enig idee wat hier aan de hand is?

Antwoorden

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Check de instelling voor de zone regelaar in de app, voor al je ruimtes. Deze moet staan op het apparaat wat je ketel aan stuurt
  • JenW
    JenW ✭✭
    Deze staan ook allemaal op die zone regelaar. Ik gebruik de standaard radiotorknop zonder zone klep voor mijn vloerverwarming dus één zoneregelaar is voldoende en die is op de cv aangesloten via opentherm.
  • Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Je snapt het niet, je moet de instellingen in de app controleren.

Ga naar instellingen, kamers en apparaten, klik op de pijl naast de naam van de kamer en scrol helemaal naar beneden
  • JenW
    JenW ✭✭
    Allemaal gecheckt en kom allemaal uit op dezelfde op een na. Die stond op zone regelaar onafhankelijk terwijl die het 3 jaar lang zonder issues deed dus bijzonder.

Thnx ik ga kijken of dit het verschil maakt.