Offline / Niet offline

Bedrade X thermostaat (ook zoneregelaar) staat in de app offline bij 'instellingen' , geeft geen warmte vraag' in de app ondanks dat hij ver onder zn ingestelde waarde zit en ook n a verhogen van gevraade temp geen 'golfjes'
In de grafiek geeft hij echter wél temp grafiek , en ook géén offline symbool op 'de 'tegels' of onderin de tempbalk
Een draadloze sensor (ander kamer) toont wel vraag , maar heeft uiteraard geen contact met de ketel omdat de zonereglaar ofline zegt te zijn
Alle componenten van tado staan online , incl alle homewizzard spul en ander apparaten dit op wifi zitten
Is het zn verbinding met wifi die hij kwijt is , met de bridge, of met de ketel ?
Aangezien hij bedraad is kan hij toch ketel aansturen ondanks wegvallen verbining ? lijkt hij niet te doen namelijk (ik zie geen gasgebruik )
Ps ; niet mijn woning , eigenaar op vakantie ik volg hun tado op afstand
Reacties
-
Update; is dat uiteindelijk om om 22u ook zichtbaar op de tegel 'offline' gegaan (eerder alleen aangegeven in 'instellingen' )
Ketel is ook aangeslagen vanacht dus dat stuk klopt , waarom hij echter gister middag niet was aangegaan is me niet dudielijk
Ik zie ook extreem hoge temp fluctaties op de curve in het blok waar hij niks deed , zonder 'vraag' en effectief gasgebruik0