w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Hulp nodig bij toekomstige Tado opstelling — tado° Community

Hulp nodig bij toekomstige Tado opstelling

MSRemkes
MSRemkes
28 February aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Beste community,

Ik heb het internet, de community en de Tado chat geraadpleegd. Via de chat blijft het een wollig verhaal. En op de community/internet kan ik niet terugvinden welke Tado opstelling ik precies nodig heb.

Ik heb de huidige situatie bij mij thuis zo goed mogelijk proberen te omschrijven, zie de .pdf.

De vragen:

• Welke Tado (voorkeur X) producten heb ik allemaal nodig?
  • De EasyControl adapter op de CV, moet die weg? Of kan die blijven hangen zodat ik een bedrade Tado X thermostaat in de woonkamer kan ophangen? (Volgens mij is de EasyControl puur een doorgeefluik voor OpenTherm —> Thermostaat, klopt dit)?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Niet aan beginnen. Tado X alleen kiezen in combinatie met een ketel die zelf OpenTherm kan.

Zoek anders even op "EasyControl" op het forum.

• Als ik zoek op EasyControl vind ik niet iets relevants. Mijn ketel ondersteund toch OpenTherm? Zie foto.

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Ketel ondersteund geen OpenTherm, dus niet aan beginnen met X.
  • Oke dat maakt het lekker makkelijk… Helaas. En de Tado V3, zou dat wel werken? Of moet ik kijken naar een hele andere oplossing?