ketel reageert niet
Een van de slaapkamers kan ik niet werkzaam krijgen als ik de temperatuur verhoog. In het display staat dat alles goed werkt, maar er is geen verwarming. Ik heb er nieuwe batterijen ingedaan en de juiste instelling gevolgd (dus 10 seconden gewacht met de batterijen en 1 minuut wachten met het opzetten van de radiatorknop). Zelfs als ik de temperatuur op 23 graden zet, gebeurt er niets.
Indien ik echter de woonkamer in temperatuur verhoog gaat die slaapkamer alsnog verwarmen.
Reacties
-
Je zegt dat je de juiste instelling hebt maar heb je de zoneregelaar voor die kamer wel ingesteld?
0 -
Leg me uit wat de instelling zoneregeling is en hoe ik die kan vinden of aanpassen.0
-
Beste Rob, Allereerst bedankt dat je hebt gereageerd. Ik ben zelf nog wezen stoeien met klimaat comfort, maar ik kan weinig aanpassen of veranderen in mijn V3.0
-
Ga naar instellingen, kamers en apparaten, klik op de pijl naast de naam van de kamer, Scroll helemaal naar beneden.
Zet de zoneregelaar op het apparaat wat de ketel aanstuurt1 -
Beste Douwe,
Bedankt voor jouw advies.
Als ik naar instellingen, logeerkamer ga en op de pijl naast de logeerkamer klik krijg ik geen zoneregelaar te zien. Bekijk het onderstaande bestand maar. En verder omlaag gaat niet.
0 -
Je moet bij de kamer kijken, niet bij de knop
1 -
Probleem opgelost. Vanuit Tado heeft een medewerker ontdekt dat de logeerkamer en de slaapkamer geen verbinding maakte met de ketel. Dat hebben zij dus opgelost. Met dank.0
-
Ja, de zone regelaar stond niet ingesteld….
2