w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Tado API inloggen niet mogelijk in homeassistant — tado° Community

Tado API inloggen niet mogelijk in homeassistant

Na update Tado in homeassistant geeft de applicatie aan dat het aanleggen via de API is mislukt
Bij invoering gebruikersnaam en wachtwoord geeft aan: onverwachte fout.
Getagd:

Welkom!

Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.

Beste Antwoord

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Antwoord ✓

Kijk even in de post boven die van jou genoemd, en dan die van 7 maart 2025. Dan kun je lezen dat er een aanpassing is gedaan op 21 maart 2025, waardoor het niet meer werkt.

Antwoorden

• Douwe
    Welke versie van H.A?

Melden bij H.A dan maar
  • HA 2025.2 en 2025.3
  • Douwe
    Hier met 2025.2.5 geen probleem
  • Emcee
    Emcee Admin

Hallo allebei,

Deze thread is een goede gelegenheid om een update te delen over de tado° API.
    Kijk alsjeblieft naar de informatie die hier in de communitydiscussie is gedeeld.

• hcclid
    hcclid ✭✭

Met node red krijg ik ook niet een werkende constructie enig idee of iemand weet wat path moet zijn?

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Kijk even hier : https://homeassistanttips.nl/2023/11/12/tado-slimme-thermostaat-in-home-assistant/
  • Dank je,
    Dan ga ik zoeken in HA wat er aan de hand is.
    Ik gebruik trouwens wel Docker.
  • Ik gebruik HA onder docker. Daarom kan ik geen add-on toevoegen van ssh web terminal.
    Ik heb het buiten HA geprobeerd, maar dan krijg ik een autorisatie fout. Ook met sudo
    Maar bedankt voor je antwoord.
    Gr Michiel
  • homey doet het ook niet meer. ligt ook aan tado niet alleeen aan homeassistant of homy

• Douwe
    Ja het is van te voren aangekondigd door Tado
  • Met HA release 2025 04 werkt Tado weer als van ouds

Welkom!

Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.