Extensiekit of draadloze ontvanger
mijn draadloze ontvanger was defect. Ik heb een nieuwe besteld, maar kreeg een extensiekit. Hij functioneert goed maar is niet meer leverbaar en vervangen door de draadloze ontvanger. Zit er technisch verschil tussen beiden? M.a.w. is de nieuwe ontvanger beter dan de oude extensiekit?
Reacties
-
Hallo @basg
Ik heb je supportchats bekeken om te zien wat er aan de hand was.
Eerst wil ik zeggen dat ik niet geloof dat de ene beter of slechter is dan de andere. Het zijn gewoon verschillende generaties van producten.
0 -
@Emcee: dank voor de link, maar die pagina ken ik al. Daar staat niets meer dan dat de extensiekit uit productie is genomen (volgens mij al lang geleden) en vervangen is door de draadloze ontvanger. Volgens de helpdesk is de oude versie superieur en heeft deze betere verbindingsstabiliteit. Bijzonder dat ie dan uit productie ie genomen, maar dat je hem nog wel ontvangt als je een draadloze ontvanger (de nieuwere versie dus) bestelt, notabene bij Tado zelf.
0 -
Volgens mij heeft Tado zo'n programma waarbij spullen die mensen terug gestuurd hebben weer op voorraad gezet worden om (goedkoper hopelijk) te leveren aan anderen.
"tweede kans" of hoe dat ook genoemd wordt.
Wel vreemd inderdaad dat ze die dan opsturen als je een draadloze ontvanger bestelt, en niet apart houden voor mensen die een extensiekit bestellen (bijvoorbeeld voor als die defect is).
Inderdaad die pagina waarnaar verwezen wordt daar heb je niets aan. Dat het een andere naam heeft weten we al, en een verschil wordt er niet genoemd. Het lijkt me dat het een combinatie van kostenreductie (een nieuw ontwerp wat goedkoper gemaakt kan worden) en het veranderen van de verwarrende naam "extensiekit" is.
0