Wat heb ik nodig om mijn Mitsubishi heavy industries airco aan te sturen
IK heb nu 1 Mitsubishi heavy industries Airco, en er komen er nog 1 of 2 bij.
Hoe kan ik die samen laten werken met mijn Tado v3+ omgeving?
Beste Antwoord
Antwoorden
-
Dat ondersteunt Tado niet.
Er is wel een "slimme aircobediening" van Tado maar die werkt niet samen met de Tado v3+.
0 -
Dan gaan we de hele boel, toch maar met een open standaard oplossing zoals home-assistant koppelen.
Da's dan meteen mijn advies voor mensen die die denken dat ze iets gekocht hebben wat een lange termijn investering had moeten zijn.
Zorg dat het aan -Open standaarden voldoet-
Ja, klopt ik ben een beetje teleurgesteld, met name in de after sales van Tado1 -
Dat bedoel ik! Be-LA-CHE-LIJK!
Je verwacht een geintegreerd systeem waarin je de temperatuur van je ruimte kunt instellen en waar dan naar mogelijkheden de airco en eventuele radiatoren worden aangestuurd, geen twee eilanden die elkaar kunnen gaan tegenwerken.
In ieder geval IK verwacht dat niet als je 2 systemen van dezelfde fabrikant koopt.
0 -
Lang leven de open standaarden,
Dat is namelijk wel wat er van de industrie vereist wordt in de nabije toekomst, sterker nog als Tado zich niet zo sterk in de markt gezet had met het ondersteunen van DIE open standaarden, dan hadden ze nu 75% minder marktaandeel gehad.
Kijk maar naar de brede ondersteuning van "vreemde" merken die ze in verschillende onderdelen van hun productlijn hebben opgenomen.
Ze adverteren er zelfs mee0 -
Nou ik snap het ECHT niet dat iemand die een Tado V3+ of zelfs X koopt en dan daarnaast een Tado slimme aircobediening koopt die niet zonder ook nog een home assistant erbij te zetten aan elkaar kan koppelen.
Is toch van de gekke dat als je in je Tado V3+ de kamer op 21 graden zet en in je Tado aircobediening op 20 graden, die airco dan vrolijk je verwarming gaat koelen…
0 -
Wat je niet snapt kun je alleen maar bewonderen, ik denk dat je jij veel mag verwonderen
-1