w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Tado X verbinden met Nefit ProLine HRC 24 CW3 — tado° Community

Tado X verbinden met Nefit ProLine HRC 24 CW3

Ik probeer mijn tado x aan te sluiten met een Nefit ProLine HRC 24 CW3 ketel. Helaas lijkt de ketel niet te reageren, heb ik iets fout gedaan met de aansluiting?

Welkom!

Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Nee, die twee zijn niet compatibel.

Je kunt het alleen werkend krijgen in aan/uit mode.

• kan ik er ook niet op een manier voor zorgen dat deze twee wel compatibel worden? Daar gaat namelijk wel mijn voorkeur naar uit ivm zuinigheid/vloerverwarming etc.

• hierbij een foto van de cv ketel aansluiting ter info

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Inruilen voor Tado V3+
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Inderdaad die kan dat wel.

Blijft vreemd en kennelijk voor veel mensen onverwacht (en niet duidelijk uit de site) dat een Tado X niet alleen maar beter is. Hij kan gewoon minder.

• ik heb hem ondertussen aan kunnen sluiten dmv een open therm converter toe te voegen aan mijn cv ketel.

Vervolg vraag; zijn de volgende radiatoren compatibel voor een tado x radiotorknop?

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ik hoop dat je OpenTherm converter goed blijft werken, er zijn nogal wat klachten op deze site dat deze oplossing niet goed werkt.

De knop die gaat wel passen waarschijnlijk, check even dat de schroefdraad 30mm is.

• @Lars63828 heb je ook een foto hoe je hem hebt aangesloten ? Ik heb er namelijk ook 1 en heb wel een module en als ik hem dus aansluit zou ik hem dus op de ketel op de oranje moeten zetten en in de ontvangen van de tado op de opentherm ?

• Schijnbaar is @Lars63828 niet meer online jammer

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    ketel Oranje, ontvanger plus en min.

Welkom!

Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.