w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }Nefit EMS2 converter — tado° Community

Nefit EMS2 converter

Nefit heeft een EMS2 converter op de markt gebracht, waardoor ook de nieuwere ketels van Nefit weer kunnen communiceren met de Tado op basis van OpenTherm. Zie https://www.nefit-bosch.nl/professioneel/meer-over-de-ems1-2-ot-converter

Ik heb gisteren mijn (oude) Tado weer verbonden met de nieuwe ketel. Het is wel nodig dat je dan het protocol laat aanpassen in de Tado van EMS naar Opentherm. Dit kan via Tado support of via het tado paneel, via de menu voor installateurs. Het 1e is het meest handig.

Succes !

Getagd:

Welkom!

Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

De grote vraag is natuurlijk: hoe goed en stabiel gaat dat werken?

Maar dat lezen we graag. Helaas is het stookseizoen nu net afgelopen.

• OfficialGreenTea
    26 March aangepast

Ik vraag me af of de EMS2 converter het ook mogelijk maakt voor Tado X om stabiel te communiceren met ketels die het EMS-protocol gebruiken.

• Hoi Herbkk,

Waar heb je deze module besteld / gekocht ? Het is duidelijk nog geen breed beschikbaar artikel….

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Zoek op artikelnummer 7736702317, de plaatjes van de leveranciers kloppen vaak niet (nog met groene kroonsteen). Maar er zijn diverse leveranciers hiervoor
    Vraag desnoods bij de klantenservice van zo'n partij voor de zekerheid.

Welkom!

Het lijkt erop dat je nieuw bent hier. Log in of registreer om te beginnen.