Grafiek van temperatuur ook op de website inzichtelijk

Opties

Hoi,

Kan ik de temperatuurgrafiek van een kamer, zoals die in de App te vinden is, ook via de website ergens vinden?

Antwoorden

  • Micha
    Opties
    Volgens mij een bug in de web versie momenteel. Bij mij is die knop namelijk ook weg op de plek waar die zou moeten staan (rechtsbovenin).
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat heeft er bij mijn weten nooit ingezeten, ik denk dat de programmeur van de webinterface is vertrokken voordat ie helemaal klaar was met het werk.

    (uiteraard zou de webinterface minimaal moeten kunnen wat de app ook kan, en wellicht zelfs meer)

  • Micha
    Opties

    Meestal kun je net wat meer via web als met een app maar nu is dat juis niet zo :(

  • Is op deze vraag al een reactie geweest van Tado?

    Je zou verwachten dat ze naar een jaar dit soort functionaliteit zouden toevoegen of houden ze de gegevens voor hun zelf?

  • De windows app doet het niet meer dus op desktops ben je nu aangewezen op de web app. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de windows app enorm lelijk was maar de grafiekjes deden het wel.

    De Android app heeft een mooie dark mode update gehad, heel fijn. Tijd voor dezelfde behandeling voor de webapp?

    Dus:

    Graag grafiekjes naar de webapp(zoals ook op de helppagina staat van de web app.)

    Graag ook Dark modes toevoegen


    Als het kan de Android app altijd gelijktrekken met de web app.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja we kunnen wel zo veel willen... de web app heeft nooit gelijk gelopen met de Android app geloof ik.

    Dat kost natuurlijk ook wat extra aandacht bij de ontwikkeling en/of dubbel werk, afhankelijk van hoe je het wilt oplossen.

  • Andreplusplus
    Opties

    @Micha en plaats het dan ook even onder “Ideeen, suggesties en verbeteringen” dan heb je een heel klein beetje grotere kans dat tado het ziet, en bovendien kunnen anderen er dan ook op stemmen.

    Of stem bijv op dit topic