CV-Ketel met 2 zone ventielen en 2 thermostaten

Ik zou mijn huidige bekabelde thermostaat willen vervangen door een slimme thermostaat van tado en deze ik ook met de bekabeling aansluiten op mijn zoneventiel mijn andere draadloze thermostaat zou ik willen vervangen door 4 slimme radiator knoppen van tado deze knoppen zouden de andere zoneventiel moeten aansturen gaat dit met een tado extension kit?

En als ik dan op 1 kamer temperatuur vraag, gaan de andere knoppen dan dicht, zodat het alleen warm wordt op de gevraagde kamer?

Antwoorden

  • Hallo Dode,

    Bedankt voor je vraag,

    Wat betreft de vraag of de andere knoppen meeverwarmen? Wanneer deze aan andere kamers/zones zijn toegewezen in de tado° app, dan zullen deze niet meeverwarmen.

    voor advies over uw opstelling, neem contact op met ons ondersteuningsteam via het contactformulier:

    Of via onze Live Chat (gele chatbox linksonder):

    Vriendelijke groeten,

    Joey

  • @DoDe Zo te lezen heb ik precies dezelfde opstelling als jij. Is het gelukt om een werkend tado-systeem te krijgen? En zo ja, hoe heb je dat gedaan?

    Ik heb nu ook een tado ST V3+ op 1 zoneklep en hoop de bovenverdieping (radiatoren via 2e zoneklep) ook hiermee aan te kunnen sturen.