Extension kit stuurt ketel niet aan

Opties

Ik heb een bedrade opstelling tussen mijn TADO thermostaat en ketel. Dit werkt perfect. Voor praktische redenen heb ik een extension kit gekocht en deze dus geïntegreerd in mijn opstelling. De extension kit is correct gepaired met de internet bridge. Ik maak connectie via OPENTHERM protocol. De signaaldraden van de extension kit zijn aangesloten op + en - . 2 draden zijn aangesloten aan L en N voor 230 V voeding. Het LED-je pulseert op een rustige manier, volgens mij betekent dit 'werking in normaal regime'.

Verder tracht ik de TADO thermostaat correct in te stellen om de extension kit te erkennen. Net daar beginnen de problemen. Ik volg exact de installateurshandleiding voor OPENTHERM (TS - HCW aan - EXT aan - DO1 - etc...)  en let erop dat de EXT kit aangevinkt is . Dit lukt allemaal....echter bij warmte vraag stuur de EXTENSION kit geen aansturing naar de ketel. Bij nakijken van de config in de TADO thermostaat zie ik dat de EXT kit toch niet aangevinkt is, ondanks dat ik dit wel trachtte te configureren in een vorige stap. Ik heb dus het proces van EXT kit erkennen enkele malen herhaald. Helaas zonder succes. Graag hulp.

Antwoorden