Kan ik Smart Thermostaat met mijn 2 Smart Radiator Thermostaten koppelen bij blokverwarming?

Opties
MGN
MGN
februari 2020 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn Tado Smart Thermostaat met mijn 2 Smart Radiator Thermostaten?

Mijn woning heeft blokverwarming en ik wil graag midden in mijn woonkamer de Smart Thermostaat hangen voor een goede temperatuur indicatie, zodat van vanaf de thermostaat de 2 kranen worden aangestuurd.

Is bovenstaande mogelijk?

Alvast erg bedankt voor de eventuele reacties

Met Vriendelijke groet,

Mark

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Als je maar 1 ruimte wil regelen zou ik de thermostaat knoppen weglaten.
    De knoppen heb je echt alleen nodig als je aparte ruimtes los van elkaar wil verwarmen.
    Als je de knoppen toch installeert moet je za als 1 ruimte configureren. En dan gaan ze open en dicht als er warmte vraag is. Niet echt een zinvolle toepassing. Tenzij je bv ook een slaapkamer wil gaan regelen. Dan moet het wel.
    Maar als je alleen je woonkamer wil regelen, zou ik geen knoppen erbij kopen.
  • MGN
    Opties

    Begrijp je niet helemaal, sorry.

    Ik heb geen CV, verwarming gaat centraal vanuit appartement complex. De radiatorknop zit in de hoek en de temperatuur is daar heel anders dan midden in de woonkamer. Hoop met de thermostaat midden in de kamer dit beter te kunnen regelen alleen kom ik er niet uit of ik de kranen kan koppelen met de thermostaat en deze ze kraan open of dicht kan sturen.

  • Hallo. Ik heb een draadloze temperatuurmeter gekocht en deze in het midden van de kamer geplaats en zo als het nu gaat is de temperatuur ik de kamer beter.