Krijg geen meldingen op mijn telefoon

Opties
Ik krijg geen meldingen op mijn telefoon als ik buiten mijn ingestelde omgeving straal ben. Moet de app draaien op achtergrond of mag die afgesloten worden. Via mijn tel instellingen staan al de meldingen aan voor de tado app

Beste Antwoord

Antwoorden

  • Herminator
    Opties
    Je moet kijken of je app niet door de batterij optimalisatie wordt uitgezet (of inactief)
  • jeffrey
    Opties
    Heb de app opnieuw geïnstalleerd, nu nog even afwachten want ben niet thuis. Maar hoe werkt de auto-assist juist? Deze is betalend maar welke meerwaarde heeft deze dan de gratis versie? Hebben het ontvangen al dan ontvangen van meldingen daarmee te maken. Ze hebben gisteren de V3+ thermostaat geïnstalleerd
  • Herminator
    Opties
    Volgens mij geeft de gewone versie een melding als je van huis gaat welke je kunt accepteren om de verwarming uit te zetten. De betaalde versie geeft geen melding meer, maar zet automatisch je verwarming uit. Persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet van.
  • jp50
    Opties
    Kreeg voordien stelselmatig een bericht wanneer ik van huis ging, heb echter mijn smartphone moeten terugzetten naar de fabrieksinstellingen, sedertdien krijg ik geen meldingen meer, heb de app terug geïnstalleerd maar helpt niet, is het bij jou gelukt?
  • jp50
    Opties

    auto-assist is volgens mij de betalende versie met abonnement.

    Heb zelf geen betalende versie, dus het enige dat veranderd is tegenover voordien is dat ik mijn smatphone teruggezet heb naar fanbrieksinstellingen, daarna geen meldingen meer, dus de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , zonder resultaat.

  • jeffrey
    Opties

    nu ik de tado app al een tijdje gebruik en geen meldingen krijg zal ik mee moeten leven vrees ik dat ik geen melding krijg. jammer maar is zo.

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  • Herminator
    Opties
    Heb je mijn tip van 7 maart geprobeerd? Ik bedoelde niet opnieuw installeren, maar zorgen dat je app altijd draait.
    Eventueel hier nog een link naar andere tips: https://support.tado.com/nl/articles/3387220-tado-herkent-niet-goed-of-ik-thuis-of-onderweg-ben-wat-kan-ik-doen