Profielen

Ik zou graag profielen willen kunnen aanmaken. Dat wil zeggen ik heb een onregelmatige werkweken dus niet elke week is het zelfde.

Ik heb nu wel een schema aangemaakt maar ik zou het liefst iets zien zoals een thuismodus/profiel dat wil zeggen als Tado ziet dat ik thuis ben dan kan je voor elke kamer aangeven om te stoken want als ik weg ga gaat hij toch al uit..

Nu klopt mijn schema niet altijd de ene week wel dan zijn de instellingen juist maar de week later heb ik weer avonddienst en het overdag uit terwijl ik nog thuis ben dus moet ik dit om de week steeds handmatig weer aanzetten..

8
8 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Je kan dan ook een profiel maken voor Zomerstand en Winterstand

  • Goed idee, lopen hier met precies hetzelfde. Zowel mijn vrouw als ik werken onregelmatig en elke week is dus anders.

    Nu met de handmatige switch voor thuis en weg stand is er een beetje om heen te werken, maar niet ideaal nog.

  • Precies. Ik wil ook graag een profielen optie. Stookgedrag en te verwarmen vertrekken afhankelijk van wie er thuis is.
    Onzin om het hele huis te verwarmen als iemand in 1 kamer aan het huiswerken is.
    Ik zie dat de wens al 2.5 jaar er is maar nog geen invulling ???