Extention Kit geregistreerd op een ander adres en Tado laat je in de kou zitten

Opties

Ik heb half jaar a een jaar geleden een 2dhands tado extentionkit gekocht van iemand. nu heb ik dit weekend de boel aangesloten en geprobeerd op te starten. Nu kwam ik er dus achter dat de Extention kit staat geregistreerd bij (denk ik de vorige eigenaar)

gister ben ik aan het zoeken geweest wie of waar maar dit is niet meer te achterhalen, ik heb via de support een ticket in gestuurd maar daar krijg ik het stee vaste antwoord dat je contact moet opnemen met vorig eigenaar... meerdere malen aangeven dat ik die niet meer kan achter halen (marktplaats afgezocht, bankafschriften afgezocht, wel gevonden maar geld via MP overgemaakt)

ik zit nu in een koud huis met een zoontje van 6 maand en een dochter van 1,5 jaar. Tado houd vast aan hun stugge houding.. hoeveel bewijs is er nodig dat die tado extention kit hier in huis hangt aan de muur.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja dat klopt, Tado denkt dat ze op de stoel van de politie en justitie zitten.

    Ik denk dat er weinig anders op zit dan een nieuwe te kopen want zoals je in andere reacties kunt zien op het forum, een foto van het ding is niet voldoende. "ja je kan hem wel gestolen hebben" of "het komt vaak voor dat bij scheidingen ruzie ontstaat over wie nou de eigenaar is" zeggen ze dan.

  • vanmorgen een acount aangemaakt.

    bij apparaten geprobeerd een internet bridge te registreren.tijdens de registratie is er van alles fout gegaan zoals een computer wat vast blijft hangen en een stroomuitval door werkzaamheden verderop in de straat.Nu alles weer hersteld is wederom geprobeerd de Internet bridge te registrerenik krijg nu steeds de melding:

    Registreren mislukt

    Dit apparaat is al geregistreerd in een andere woning. Neem alsjeblieft contact met ons op als je dit apparaat toe wilt voegen aan jouw woning.

    😓Çontact via telefoon: NOT

    Contact via App: Alleen in het Engels.

  • het registreren van apparaten begint bij de Internet Bridge.

    En in mijn geval eindigt hij daar ook.

    Ik kom geen stap verder.

    ik kan de thermostaat en de radiatorknoppen niet registreren.

    Alles aan TADO kenbaar gemaakt maar men blijft maar zeggen dat de bridge geregistreerd is op een ander account.