FoutMelding op app in het besparings widget

Opties
Beste Tado,
Zodra ik het besparings widget in de app (iPhone 7) open krijg ik een foutmelding;
tadokit.tadocloud.error (11)
Verder functioneert het systeem prima, net Aangeschaft.

Antwoorden

  • Sennie
    Opties
    Hetzelfde probleem hier :(
  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    Opties

    Wat zegt helpdesk ivm dit probleem?

  • GertG
    Opties

    Nieuw gekocht en verse installatie, idem dito. Dacht dat het te maken had met dat er nog geen (of te weinig relevante) gegevens waren, maar blijkbaar niet dus.

  • paulsaraber
    Opties
    Antwoord:

    Bedankt dat u contact met ons opneemt.

    Het Energiebesparingsrapport geeft een overzicht van de manieren waarop tado° u de afgelopen maand heeft geholpen te besparen. Het Energiebesparingsrapport is beschikbaar op de eerste dag van elke maand voor de vorige maand, wat de reden is dat u nog steeds niets ziet in uw Energiebesparingsrapport.

    Als u tijdens deze eerste maand van het gebruik van tado° weinig verwarmingsactiviteit heeft, zal tado° niet genoeg gegevens hebben om uw totale besparing in te schatten. Echter, tado° zal nog steeds de individuele statistieken in het Energiebesparingsrapport laten zien. Voor maanden met weinig of geen verwarmingsactiviteit die zullen volgen, zult u het Energiebesparingsrapport ontvangen, maar het zal zeggen: "U heeft niet gespaard.", omdat u weinig of geen verwarmingsactiviteit had.

    Als u nog vragen heeft, laat het me dan weten.

    Met vriendelijke groeten,
  • Sennie
    Sennie
    april 2020 aangepast
    Opties
    Hmm ok maar ik kan de hele widget niet openen want daar komt die cloud error meteen. Ik wacht wel even af tot de nieuwe maand.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Beetje slordig dat er niet gewoon een melding "we hebben nog geen gegevens" oid komt, die melding die er nu komt zou een eindgebruiker niet te zien moeten krijgen.

    Bugje...

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    Opties

    Ik denk dat bij de Android versie er inderdaad komt dat ze nog over te weinig gegevens beschikken, maar is ook al tijdje geleden...