Starterskit v3 (inclusief 2 knoppen) - Extensiekit

AndyP
AndyP
april 2020 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Edit : Heb het werkend :) moest gewoon het grotere palletje plaatsen in de adapter :)


Gisteren mijn Tado Starterskit V3 en extensiekit ontvangen en allemaal aangesloten.

Ik heb op dit moment de Thermostaat in mijn mijn woonkamer staan en mijn woonkamer heeft een verwarmingsplaat met nog een domme knop (2 extra knoppen verwacht ik zaterdag binnen) ik heb de 2 knoppen die ik erbij gekregen heb aangesloten in beide kinderkamers.

Op het moment dat ik de verwarming omhoog zet in 1 van de kinderkamers dan word ook de verwarmingsplaat warm in de andere kinderkamer.

Wat heb ik verkeerd gedaan ?

En natuurlijk word ook de plaat warm in de woonkamer omdat daar nog een domme knop op zit (deze zal ik van het weekend gaan vervangen)

Ik heb gister ook een support ticket ingeschoten bij Tado maar wellicht weet iemand de oplossing voordat support met mij contact opneemt.


Alvast bedankt.

Antwoorden

  • Heb je wel twee verschillende slaapkamers aangemaakt? En aan elke kamer een knop gekoppeld?
  • Ja dat had ik :)
    Maar heb de langere palletjes gebruikt voor in het verloopje. En nu werkt alles naar behoren 🎉
    Morgen nog 2 extra radiator knoppen vervangen.