Atag E 325C uit 2012 met Tado?

Opties

Hallo allemaal,

Ik ben al even bezig om eea voor elkaar te krijgen maar het lukt niet. Als ik alles aan sluit zoals het zou moeten dan krijg ik een C62 op de ketel wat zou betekenen dat de thermostaat niet samen werkt met de ketel. Dat is erg spijtig. Kan ik hier iets aan doen en als noodplan wat zou de juiste manier zijn om aan/uit te gebruiken? Ik heb dit geprobeerd via +/- en dan weet ik niet zeker waarop ik de snoeren aan moet sluiten op de thermostaat. Ik vraag me af of dit wel gaat werken.

Mocht iemand mij kunnen dan zou ik dat erg waarderen.

Antwoorden

  • [Deleted User]
    [Deleted User] | Admin
    juni 2020 aangepast
    Opties

    Hallo Michel,

    Uit onze gegevens is te zien dat onze Installatieteam bezig was met het voorbereiden van specifieke installatie instructies voor uw opstelling (omdat deze nog nieuw was voor ons), hiervan bent u dezelfde dag via email op de hoogte gesteld. Het klopt dus ook dat de tado° "out-of-the-box" niet werkte met uw ketel. Maar een dag later hebt u uw tado° woning verwijdert, waardoor het proces ook gestopt is.

    Mocht u het weer willen proberen, dan vragen wij voor uw geduld zodat onze team u kan voorzien van de juiste instructies.

    Met vriendelijke groeten,

    Joey

  • MichelH
    MichelH
    juni 2020 aangepast
    Opties

    Ik heb het inmiddels werkend, met een andere thermostaat. Eerst was de mijne al geregistreerd en was dat een heel gedoe om opgelost te krijgen. Vervolgens werkt het niet en moet ik te lang wachten en kon ik niemand bereiken. Helaas.

  • devries13
    Opties

    Is het wel goed bij ons in de woning?@TADO

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tado is niet meer actief op dit forum. Je moet hen benaderen via de chat op de webpagina www.tado.com.