Tado thermostaat werkt niet naar behoren

de thermostaat stuurt de cv ketel continu aan. Zelf al heeft hij de gewenste temperatuur bereikt. Meer nog ,de thermostaat zelf krijgt het heel warm ( rond de drukknop) waardoor de temp sensor te hoge temperaturen aangeeft. De tado thermostaat heb ik ontvangen van Essent omdat ik nieuwe klant ben. Wat moet ik doen? Omruilen?

Antwoorden

  • Michael
    Michael | Moderator

    Hallo Stijn,

    Heb je onze stap voor stap installatie instructies gevolgd?

    1. Naar http://tado.com/start te gaan en in te loggen in je account.

    2. De Slimme Thermostaat in je account te registreren.

    3. Selecteer dat je het apparaat zelf zou willen installeren met onze **op maat gemaakte stap-voor-stap instructies** 

    4. Selecteer je **bestaande** verwarmingssysteem.

    Mocht je alle installatie hebben gevolgd en het probleem is er nog steeds, neem dan contact op met onze Technische Support via onderstaande link:

    Groet,

    Michael

  • Beste Michael,
    Ik heb alles stap voor stap uitgevoerd volgens de instructies. Daar ligt het zeker niet aan?Kleine opmerking is dat ik tijdens installatie Honeywell type 937 koos ipv Honeywell 907. Maar uiterlijk hebben deze geen verschil qua bedrading. . Het opnieuw installeren lukt niet meer of moet ik mijn account verwijderen en nieuwe aanmaken?
  • Michael
    Michael | Moderator

    Ja daar is het fout gegaan. Aan de hand van de oude thermostaat leiden wij de aansturing van uw ketel af en geven wij installatie instructies. Je hebt nu dus de verkeerde installatie instructies ontvangen. Graag contact opnemen met ons Support Team en deze situatie uitleggen.

    Groet,

    Michael

  • Ok dank je wel michael. Opnieuw installeren is inderdaad niet mogelijk. Hoe kan ik contact opnemen met helpdesk
  • helpdesk heeft mij de mogelijkheid gegeven om opnieuw te installeren en het werkt. Thanks voor de goede service.
  • Michael
    Michael | Moderator

    Fijn om te horen!

    Groet, Michael

Deze discussie is gesloten.