Meerdere aansturingen bedrade thermostaat

Opties

Kan de bedrade thermostaat (als aanvulling op de draadloze starterspack) zowel de vloerverwarmingspomp via het relais EN de ketel aansturen via de connectiekit?

Oftewel; worden alle aansluitingen van de thermostaat/connectiekit ten alle tijden aangestuurd. zodat het stooksignaal gelijk naar zowel het relais als de OpenTherm gaat via de connectiekit


Ik kan bij Tado op de site alleen vinden hoe het aan te sluiten op de verschillende manieren maar niet of het allemaal tegelijk werkt.


Alvast bedankt!

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nee. De thermostaat kan alleen OF de ketel aansturen (via relais of opentherm) OF de vloerverwarming.

    Om beiden aan te sturen heb je altijd een extensiekit ernaast nodig en die moet dan de ketel aansturen (niet de vloerverwarming, die moet aan de thermostaat).

  • BjornvanL
    Opties
    Ik heb en draadloze thermostaat (zonder de bedrade aansluitingen dus) en een extensie kit. Dan kan ik die bedrade thermostaat toch bestellen om de vloerverwarming bedraad aan te sturen en de CV via draadloos en de bestaande extensie kit als er warmtevraag is in de kamer van de vloerverwarming?