Ketel blijft stoken

Opties

Goedendag,

Ik heb een probleem waar ik hulp bij kan gebruiken. Ik heb gisteren mijn Tado thermostaat (V3+) geinstalleerd. Installatie ging geheel volgens de instructie en de Tado en bridge werken netjes samen met de app. Echter nu blijft de ketel (Bosch 30 HRC) continu stoken en is het inmiddels tropisch in huis. Ik heb geen idee waar ik nu naar moet kijken. Iemand een idee?

Hans

Reacties

  • HansH
    Opties

    Overigens zou de ketel OpenTherm moeten zijn en heb ik ook al gecontroleerd of de Tado hier ook op staat.

  • Michael
    Michael ✭✭✭
    Opties

    Hi Hans,

    Het is lastig om te zeggen waar het fout gaat. Het kan verschillende oorzaken hebben. Graag hiervoor contact opnemen met ons Technisch Support Team:

    Groet,

    Michael

  • markedel
    Opties

    Hallo HansH

    Wat was jou oplossing?. En zou je ook kunnen vertellen hoe je het hebt aangesloten. Ik heb dezelfde ketel en hetzelfde probleem.

    Inmiddels heb ik de oude "Toon" teruggeplaatst en nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben bang dat ik mijn ketel opgeblazen heb.

    Vast dank voor je reactie

  • Onafets
    Opties

    Paar jaar later maar hier het zelfde 😪

  • Andreplusplus
    Opties
    Uithuilen, opnieuw beginnen. Alles uit de app verwijderen, en weer toevoegen, /nauwkeurig/ alle stappen opvolgen. Check eerst evt. of de bedrading op ketel op de juiste contacten is aangesloten (Bus, OT of zoiets)