Radiatorknop

Opties
:) Kan ik een radiator knop locken op een bepaalde temperatuur?

Beste Antwoorden

  • WardjeP
    WardjeP
    Antwoord ✓
    Opties

    Je kunt hem een vaste waarde geven maar is altijd handmatig aan te passen.

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Dit is al eens eerder gevraagd. Maar dan als kinderslot. Helaas zit dit er (nog) niet in.

Antwoorden

  • Dragunov
    Opties

    Ik vraag me af of het er ooit inkomt, want als je kinderslot instelt en de verbinding wordt verbroken met server, kan je niet meer aan je instelling (antwoord Tado)

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Lijkt me onzin. Je kan toch gewoon de functie van de knop weghalen. Als je er aan draait dat die niks meer doet.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    november 2020 aangepast
    Opties

    Wat ze denk ik bedoelen is dat je door de minimalistische gebruikers interface van de Tado spullen geen mogelijkheid hebt om een instelling die je vanuit de app gedaan hebt lokaal nog weer ongedaan te maken. Als je hebt aangegeven dat de knop op slot moet (dus draaien werkt niet meer) en dan raakt de verbinding met internet verbroken dan heb je geen mogelijkheid meer om op die knop aan te geven "nu moet je weer wel gaan werken!". Dus als die knop op dat moment op uit stond dan kun je niet verwarmen, en als ie op 21 graden stond dan blijft ie 21 graden stoken (de hele nacht).

    Wel is het weer het bekende bemoederende gedrag van Tado om een functie waar mensen om vragen niet in te bouwen omdat men zelf vindt dat het niet handig is. Als de klant het vraagt, bouw het dan in en laat het aan de klant over om te beslissen of die het wel of niet wil gebruiken.

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    november 2020 aangepast
    Opties

    En dan komen de klachten binnen, dat de verbinding weg is en dat de kamer maar blijf verwarmen of totaal niet wilt verwarmen ;)

    Maar persoonlijk zou ik de functie ook wel willen zien, functies op eigen risico dus