Warm water douche niet zo warm meer

Opties

Hallo,

Na het installeren van een bedrade Tado thermostaat is het water in de douche niet meer zo warm als eerst. Kan het zijn dat de thermostaat invloed heeft op de maximale temperatuur van het water? Die is ingesteld op 65graden. De douche werkte prima met de vorige 'domme' thermostaat. Water in andere ruimtes is wel gewoon warm.

Antwoorden

  • In principe zou je de watertemperatuur via de app op je telefoon kunnen instellen. En in de andere ruimtes werkt het wel? Vreemd. Je stelt namelijk maar 1 temp in.
  • florismk
    Opties

    Ooit antwoord gehad? Ik heb na installatie van een Tado bedrade thermostaat ook dat mijn warm water soms niet helemaal warm wordt, en er vaak lang over doet om warm te worden.

  • de_bigMaq
    Opties

    @Tetsuro Hallo, is jouw probleem opgelost? Heb je een boiler ? Ik heb geen boiler en herken dit probleem niet bij mij. Mijn cv ketelstaat wel heel dicht bij mijn douche daar wordt mijn water snel warm. Bij de keuken moet ik wat langer wachten op warm water omdat die verder vanaf staat maar mijn water wordt wel werm

  • Tetsuro
    Opties
    Bij ons is het probleem inmiddels opgelost door een nieuwe mengkraan te installeren.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    De temperatuur van het warme water is bij Tado standaard 55 graden. Maar je kunt dit wel instellen via het slimme schema achter de warmwater tegel.

  • Net een bedrade tado gekocht app geïnstalleerd maar nu kom ik niet meer verder hoe deze aan te sluiten, welke twee draadjes van mijn cv ketel waar in mijn tado moet steken?
  • Andreplusplus
    Opties
    kijk even op het blaadje in de doos