Radiatorknop gaat wel open, maar ketel slaat niet aan

Hoi, ik heb een vreemd probleem met één van mijn knoppen. Als de temperatuur in die kamer daalt onder de ingestelde temperatuur (of ik voer de ingestelde temperatuur op tot boven de kamertemperatuur) gaat de knop open (ik hoor hem draaien), en wordt er volgens de app ook warmte gevraagd aan de ketel. (De ketel is overigens draadloos verbonden met een extensiekit). Gek genoeg slaat de ketel echter niet aan. Als ik dit bij andere knoppen / ruimtes probeer gaat dat wel goed. Enige manier om de betreffende kamer nu warm te krijgen is om in een andere kamer de gewenste temperatuur op te voeren, zodat daarvoor warmte aan de ketel wordt gevraagd. De kamer met de defecte knop wordt dan ook warm (want de knop was al wel open gegaan).
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ps het probleem deed zich met dezelfde knop eerst voor in een andere ruimte. Om uit te sluiten dat het aan de locatie lag heb ik de knop verwisseld met een knop in een andere ruimte. Het probleem is met de knop mee verplaatst. Het vervangen van de batterijen heeft geen effect gegeven.

Antwoorden

  • Probleem aanmelden bij tado. Waarschijnlijk komen ze met het aanbod om de knop te vervangen. Dat is bij mij redelijk vlot gegaan.