Maximum aantal kamers per zone?

Opties

twee weken heeft alles prima gewerkt. Nu wilde ik 1 radiatorknop in een andere zone zetten zodat deze niet de ketel aanstuurt (op advies van Tado support), maar nu blijken er enkele kamers opeens NIET meer te zijn toegekend aan de originele zone met de kamerthermostaat. Ik kan ook niet meer toevoegen, ik krijg een vage foutmelding die lijkt op een script error op de webpage. Ik snap nu ook waardoor deze kamers niet meer verwarmen...

Komt het vaker voor dat kamers opeens uit een zone vallen? Ik heb het maximum aantal kamers en apparaten nog lang niet bereikt, en er staat nergens hoeveel kamers in 1 zone mogen zitten. Aangezien de zone indeling nieuw is, zou ik verwachten dat de oorspronkelijke limieten gelden.


Beste Antwoord

  • Vetje
    Vetje
    Antwoord ✓
    Opties

    Hoewel ik het slecht vindbaar vind op alle pagina's blijkt het maximum 10 kamers per zone te zijn. En daar gaat het dan dus fout.

Antwoorden

  • de_bigMaq
    Opties
    Dus 10 radiator knoppen per zone is best veel
  • Vetje
    Opties
    Ik heb een huis met 14 radiatoren die allemaal warm water kunnen willen. Als ik deze allemaal in een aparte ruimte plaats, waar ze eigenlijk ook zitten, red ik dat dus niet. Ik moet het dus bundelen naar maximaal 10 ruimtes.
    Als de app mij daarvoor zou waarschuwen bij installatie was het opgevallen. Echter, die zones bestaan alleen online in een web browser, er vallen gewoon 3 kamers buiten de onzichtbare zone, en de ketel slat dan dus niet aan op deze knoppen, ze liften alleen mee... En ik heb maar één thermostaat dus één zone.