Probleem met installeren

Ik ben dit weekend begonnen met het installeren van mijn TADO verwarming met de Slimme Knoppen .

Helaas loop ik tegen wat problemen aan waar ik niet uit kom .

Ook het telefonische support kom ik helaas weer niet door heen vind ik toch wel erg jammer maar oke hopelijk kan u mij helpen met de  volgende problemen .


Ik ondervind het probleem dat mijn Draadloze Temperatuursensors niet contacten met de CV ketel ?

Ik ben als volgt ter werk gegaan .

Eerst de internetbridge gekoppeld werkt oke ,toen woonkamer bedrading  Thermostaat aangesloten werkt prima daarna twee Slimme Radiator knoppen aan gesloten werkt ook prima zo ver zo goed woon kamer werkt .


Maar dan heb ik een Draadloze Temperatuur sensor op mijn slaap kamer geplaats daarna ook twee Slimme Radiator knoppen gekoppeld aan de Draadloze Temperatuur sensor ging ook goed .

Maar dan als je de Draadloze Temperatuur sensor  hoger set geeft hij blijkbaar geen signaal naar de Cv ketel je hoort wel de kranen draaien maar de CV ketel gaat niet aan .


Daarna nog kamer aangesloten zelfde verhaal de ketel gaat niet aan ,, alleen op de vaste bedrading  van de Thermostaat in de woon kamer .


Ik heb een Vaillant ECO Tec plus de VHR NL 30-34/5-5 CV ketel 

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓

    Staat er in de ruimte die je hebt aangemaakt voor je slaapkamer onderaan bij Zoneregelaar wel de termostaat van je woonkamer vermeld?

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Soms kan het een paar minuten duren voordat de ketel aanslaat. Althans dat is mijn ervaring met de andere ruimtes.
    Aan je routine zoals je die omschreven hebt kan ik geen fouten zien.
    Als dit bij jou helemaal niet werkt vrees ik dat er tijdens het aanmelden en installeren van je apparatuur ergens iets fout is gegaan waar je zelf niks aan kan doen.
    Helaas zal je toch even terug moeten vallen op de helpdesk.
  • Beste Rob

    alles zit gekoppeld maar hoe kan ik dat nu nog zien of ik zoneregelaar heb aangezet .

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Zoals ik al zei dat staat bij de instellingen van je kamer in dit geval slaapkamer die je hebt aangemaakt.

  • Je had gelijk Rob ze werken. Nu nog me andere uitdaging thanks