Temperatuur grafiek in app: extra lijnen

Opties
Het zou fijn zijn als in de temperatuur grafiek in de app per graad een horizontale lijn te zien is. Dan zie je beter wanneer de temperatuur de ingestelde waarde heeft bereikt.
Zoals het nu is, is er een schaal van bv 16 naar 22 graden en is het lastig te zien waar bv de 20 graden lijn is.
21
21 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Jeroenda
    Opties

    In aanvulling: je zou de schaal zelf moeten kunnen aanpassen, of de schaal zou in elk geval voor al je thermostaten gelijk moeten zijn.

  • Graag meer lijnen bv per 0,1°c of better nog instelbaar
  • DUX
    Opties

    Ik vind het lastig om te moeten constateren dat zelfs bij het per dag bekijken van de grafiek gepaard gaat met een unieke asverdeling per pagina. Snel twee dagen onderling vergelijken bij een enkel apparaat wordt daarmee al onnodig lastig gemaakt, als je het mij vraagt.

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Helemaal mee eens.
    Bij mij komen de tussenliggende lijnen altijd op halve graden uit, dat maakt het lastig om te gebruiken.
  • MrSmee
    Opties
    Deze zocht ik. Graag!
  • Rene666
    Opties
    Het zou inderdaad fijn zijn als hier wat aan gedaan zou kunnen worden.. erg onduidelijk nu.
  • Matthijs_c
    Opties
    Graag vaste schaal over dagen heen met 1 graad per lijn en 0,5 graden tussenlijnen.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Je kunt ook met je vinger op de grafiek klikken, dan krijg je de waarde op dat punt
  • HvTr
    Opties
    Goede avond,
    Geeft Tado normaal ook reactie op dit forum?
    Ik zie namelijk geen reactie van Tado en ook zie ik geen geen mogelijkheid om de schaalindeling te wijzigen in de app.
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    28 januari aangepast
    Opties
    Nee, er wordt door (medewerkers van) Tado zelden of nooit gereageerd.
    De schaalindeling is nog steeds even slecht als altijd. Men ziet het belang van een bruikbare grafische weergave kennelijk niet.
    Wie ooit geprogrammeerd heeft weet dat dit vrij simpel aan te passen is in de programmering. Maar de wil ontbreekt om er iets van te maken.