Vaak "geen externe toegang"

Opties
2»

Antwoorden

  • Robbie
    Robbie ✭✭✭
    november 2021 aangepast
    Opties
    Deze post mag verwijderd worden.
  • Robbie
    Robbie ✭✭✭
    Opties

    Iedereen in dit topic zou misschien even het Engels-talig forum kunnen bezoeken. Daar wordt dit probleem uitvoerig besproken, met de eindconclusie dat tado niet voor iedereen de beste optie is..

    https://community.tado.com/en-gb/discussion/4783/launch-a-range-extender-or-upgrade-to-mesh-network/p1

  • Arnoldus
    Opties

    Bij mij dezelfde problemen. Na 2,5 jaar viel de thermostaat volledig uit en stond alle apparatuur offline in de app. Thermostaat losgekoppeld van de cv en na 2 dagen weer op de button gedrukt en het display lichtte weer op en de apparatuur in de app stond weer online. Gelijk de thermostaat weer gekoppeld aan de cv en bij het aanbrengen van het display scherm (met pinnetjes) lichtte het even op en viel daarna weer uit en was weer offline!

    Alle standaard adviezen losten niets op en Tado support gaf aan niets meer te kunnen doen en dat de garantieperiode verstreken was. Ik kon 30% korting krijgen op een nieuwe thermostaat. Hoe durven ze!

  • Andreplusplus
    Opties

    Tja, 1 jaar garantie en tijdens die periode heeft het gewerkt. Nog eens 1,5 jaar later gaat het stuk…vind ik 30% korting nog schappelijk.